Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

środa, 15 lutego 2012

ZAKUPOMANIA!!!

Dzisiaj postanowiłam pokazać moje zakupy lutowe ;)) Chodziłam, jeździłam , zbierałam i szukałam i są !!!brakuje mi tylko jeszcze jednej rzeczy a mianowicie: sukienki Żółtej RESERVED ale nie ma jej w sklepach jeszcze:( codziennie wchodzę na strone i czekam aż będzie w LBN ale jeszcze w całej polsce jej nie ma, no niestety narazie pozostaje mi czekać.....

1. Turkusowy płaszczyk River Island

                         
2. buty Japan Style

                                     3. biały płaszczyk stradivarius
                                            4.marynarka RESERVED

                                     5. turkusowy sweter z blaszką bazarek sklep lbn
                                      6. sukienka MOHITO


                                      7.  spódnica SH

                                    8. Sukienka TOP SECRET
                        

                                      9. body SH

10. sukienka STRADIVARIUS

I tę muszę mieć!!! Moją wymarzoną cudowna prześliczną!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz