Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

poniedziałek, 10 września 2012

miłość do koloru bordo

 Bordowego koloru mamy sporo w jesienno-zimowych kolekcjach,  opanował wybiegi i moje serce.  Kiedy zobaczyłam te spodnie od razu wiedziałam że będą idealnie współgrały z moją ulubioną baskinką w kolorze bladego różu- a jak znalazłam ten naszyjnik byłam wniebowzięta!!! Nie ma to jak zakupy w MOHITO :) Wężowa skóra to najmodniejszy print tego sezonu , więc nie mogło zabraknąć go w mojej stylizacji- w postaci torebki.

spodnie, naszyjnik- mohito
baskinka-nn
buty- fleq.pl
torebka-atmosphere
okulary-ccc











64 komentarze:

  1. świetny naszyjnik! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudnie, świetne dodatki a buty masakra- właśnie o takich marzę :) pieknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw ;)
    Najbardziej podoba mi się bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kolorystykę tego zestawu <3 spodnie cudownie na Tobie leżą , bluzka zresztą też :P ...a spódniczkę uszyj sobie po prostu , mega prosty fason ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne połaczenie, bardzo oryginalnie!!! piekne bordo:):*:**:

    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
    pozdrawiam:):* i jak zawsze zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiscie z ta baskinka wspaniale sie prezentują :) genialne spodnie :) mnie tez bardzo sie podoba kolor czerwonego wina na ta jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baskinka wygląda idealnie w połączeniu z bordowymi spodniami. Całość podkreśla Twoją doskonałą figurę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak milę słowa ale uważam że figury to ja idealnej nie mam - w końcu muszę się wziąść za siebie i zacząć ćwiczyć :)))

      Usuń
  8. Wyglądasz przepięknie;) Fantastyczna bluzeczka z baskinką;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny stylowy look. idealne na powitanie jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny naszyjnik :) uwielbiam baskinki, dodają kobiecości każdemu strojowi, świetnie połączyłaś tą bluzkę ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupilas taka piekna baskinke ?! Przesliczna, w dodatku koronkowa :D Tez taka chce ! Spodnie idealnie zgrane z naszyjnikiem, wszsytko świetnie razem wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak ja tez I love Twoje buty :D
    Nie wiem czy jestes w stanie cos zalozyc co by Ci nie pasowalo, wszystko idealnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten zestaw,naszyjnik chętnie bym Ci ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie wyglądasz, Naszyjnik i bluzkę też bym Ci zabrała

    OdpowiedzUsuń
  15. klasycznie i pieknie, bardzo mi sie podoba ta stylizacja:) Świetny blog, dodaje do obserwowanych bo i bedę oczywiście zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw! Naszyjnik powalił mnie na kolana :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna torba, bluzka i moje ulubione buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! genialnie i elegancko :) z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny zestaw, bluzeczka jest super ;)
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo Ci dziękuję za bardzo miły komentarz!Okropnie budujące jest usłyszeć takie słowa od "obcej"osoby.
    Jeśli chodzi o Mohito to uwielbiam ich rzeczy i mam już upatrzony mały zestawik na który ostro odkładam pieniążki. :-)
    Ty wyglądasz tak jak zawsze.Pięknie i zjawiskowo!Buty i cała reszta są tak cudne,że można na nie patrzeć godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie! te buty, ta bluzka, ten naszyjnik! całość wygląda super :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny jest ten naszyjnik;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie:
    yvonnes-star.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny naszyjnik!

    http://ania1991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietna stylizacja. Baskina sliczna ;)
    Bardzo fajny blog, obserwuję. ;)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. tak ten kolor znaczy sie burgund a PL bordo :) zauroczył mnie w połączeniu z nude -i Tobie to wyszło rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  26. swietna stylizacja. zarowno bluzka, jak i spodnie są fantastyczne !

    a jesli chodzi o mohito, tez jestem fanką- stosunkowo niezła jakość, interesujące fasony i kolory, przystępne ceny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz piękną bluzkę!
    Zdecydowanie najlepiej wyglądasz w spodniach. Eksponuję Twoje zgrabne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ladnie Ci w tych spodniach :)! Choc ja do bordo raczej sie nie przekonam ale Twoja baskinkowa uwielbiam :)! odkad ja zobaczylam kilka postow wczesniej :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodnie w połączeniu z bluzeczką faktycznie wyglądają idealnie! Naszyjnik również cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. spodnie, bluzka i buty są rewelacyjne! że już o naszyjniku nie wspomne <3 wyglądasz świetnie jak zawsze:):*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bosko ! Zastanawiałam się nad tym naszyjnikiem : )

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny naszyjnik-bardzo fajny blog
    zapraszam do mnie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. super ;D

    u mnie do wygrania bransoletka od Biżuterianki, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. właśnie te spodnie oglądałam czytając dziś Twój Styl :) są naprawdę piękne! obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja jest świetna:)

    + obserwuję:)

    Pozdrawiam Cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. te koturny są prześliczne, i spodnie też mi się podobają like it !

    OdpowiedzUsuń
  37. Baskinka, burgund i kolor na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  38. troche sie tych problemow nazbieralo ale jak zawsze tak i teraz jakos je porozwiazuje ;) dziekuje;*

    OdpowiedzUsuń
  39. super koturny i spodnie ! ; ) ostatnio zaczęłam lubić kolor brązowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjny zestaw! Świetnie wyglądasz. I faktycznie bordowe spodnie super współgrają z jasno-różową baskinką.

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  41. Bluzeczka jest świetna! Jednak do bordo nie jestem przekonana... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej jaki piękny look! Naszyjnik i bluzka rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialny set ! Obłędnie wyglądasz ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne kolory <3 Buty podobają mi się najbardziej :))

    Dziękuję za komentarz u mnie. Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuje za odwiedziny!!! ;-)
    Bardzo mi się podoba ten set!!!
    naszyjnik bym przygarnęła ;-)))
    Buuuziaczkiii

    OdpowiedzUsuń
  46. wow wow wow swtiny look!!ta bluzka i torebka mna zawladnely:P
    pozdrawiam i bede obserwowac!!
    jamaima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. zaraziłaś mnie miłością do koloru bordzo i zakupiłam bluzeczkę w takim odcieniu

    pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  48. Całość mnie oczarowała ;) Przepięknie. Na takie buty długo polowałam,ale ostatecznie nadchodzi jesień i nic z tego raczej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny outfit! Cudowne buty, idealnie skomponowana całość:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Idealny look. Cudowna torebka. Pięknie dopasowana baskinka z butami no i krój spodni pięknie podkreśla Twoją idealną figurę. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaram się strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  51. świetna stylizacja i świetny blog!<3

    obserwuję:)
    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. świetna stylizacja, bardzo w moim stylu.

    zapraqszam na mojego bloga:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń