Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

wtorek, 30 kwietnia 2013

W poszukiwaniu wiosny.........wspomnienia :)


Są takie miejsca na ziemi, gdzie czujemy się bardzo szczęśliwi.
Są takie wspomnienia, te najpiękniejsze, do których wracamy z radością
 Dzieciństwo- ach ile bym dała by powrócić do tych pięknych chwil...........
Dom, ten w którym się wychowałam- to tam czuje się że jestem we właściwym miejscu
Szczęście, miłość , poczucie bezpieczeństwa ............
Zabieram Was do mojego miejsca na ziemi, do mojego dzieciństwa- po tych drogach chodziłam , tu się bawiłam, tu czuje się szczęśliwa i bezpieczna.

Przede wszystkim serdecznie dziękuję fotografowi  Sławomirowi Bałka za tak cudowne zdjęcia.


Sukienka- Mohito - wczoraj kupiłam i jest moim nr. 1



51 komentarzy:

  1. Dziewczyno, ale Ty pięknie wychodzisz na zdjęciach! Sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajć!!! dziękuję!! jest mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. Zdjęcia piękne sukienka również, kocham takie sesje !!! Wyglądasz ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są tak przecudowne <3 piękne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sesja jest piękna...Tyle wystarczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz prześlicznie! Zdjęcia są fenomenalne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia! $licznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. You have a lovely blog, just stumbled across it now
    Would you like to follow each other via GFC and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back
    My blog is a fashion/lifestyle blog!
    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie! podoba mi się ♥
    super wyglądasz w tej sukience :)

    zapraszam do mnie :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej!! Znów mnie zachwyciłaś! Uwielbiam Cię w wianuszku a tu jeszcze taka piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne fotki!!! Cudowna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są perfekcyjne naprawdę boskie,
    a na ciebie nie mogę przestać patrzeć
    śliczna sukienka, śliczna ty,
    naprawdę idealnie.
    Jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała sesja zdjęciowa, wyglądasz tak eterycznie i zwiewnie. Cytrynkowa sukienka z Mohito to istny strzał w 10-tkę! <3
    Jeśli masz ochotę mnie obserwować Ineczko to musisz kliknąć na moim blogu w ikonkę "follow this blog with bloglovin'" :-) Będziemy w kontakcie! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże jakie piękne zdjęcia !!Jestes śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba :) Kwiaty we włosach to jest to! Nominowałam Cię do Liebster Award miło będzie jak weźniesz udział :) www.miss-elias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia.Szczególnie te z tulipanami bardzo mi się podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia i piękna sukienka!wow

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogladąm Twoje zdjęcia i tęsknię za moim domem z dziecięcych lat, którego już nie mam.
    To bardzo ważne, aby miec dobre fundamenty, wtedy dorosłe życie buduje się łątwiej.
    Piękna sesja taka nostalgiczna, wyglądasz cudnie w tej sukience.
    Pierwsze zdjęcie moje ulubione<3

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne zdjęcia :) super wygląda ten kwiatkowy wianek

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjecia i pomysł! wygladasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dziwię się że sukienka jest Twoim nr 1 - bo jest cudna. i Ty w niej przede wszystkim przeslicznie wyglądasz. A zdjęcia....nie mam słów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, twoje zdjęcia są takie inspirujące <3 ślicznie wyglądasz :) świetna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjecia, podoba mi sie pomysł z opaską na włosach, wyglądasz jak nimfa wodna ! Jestem zachwycona, zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekna moja :) cudnie Ci w tej sukience i w tej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale piękne zdjęcia! :) uwielbiam takie wiosenne klimaty, a Ty wyglądasz ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ zwiewnie ależ elficko :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna sukienka. Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia !!! :-*

    Miłego weekendu ;-)))


    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. łaaał, jakie zdjęcia cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia, wyglądasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. This post is so cute and lovely:)
    My last passion is to recreate Disney looks.Would you like to check out my blog?
    I will be glad if you enjoy it and decide to follow each other:)Just let me know:)
    I wish you everything well!
    xoxo Veselina from Bulgaria :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękne zdjęcia! cudowny wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka urocza opaska! Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiekne zdjęcia! super klimat! Jesteś super fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  34. ale cudownie, tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń