Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

sobota, 27 lipca 2013

biała sukienka po raz drugi


 Uwielbiam tę sukienkę! jej prosty krój i biały kolor sprawia, iż pasują do niej wszystkie dodatki - oczywiście nic odkrywczego, jednak ja jestem tym zachwycona!do tego jest lekka i zwiewna- idealna na letnie upały!!!

sukienka, buty, naszyjnik- stradivarius
torebka- Marty Ł-C
buziaki "*



                                                         fot: Emilka Mroczek

Ta stylizacja jest stylizacją dnia na portalu stylio.pl

33 komentarze:

  1. genialny zestaw ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka i ładne buty:) miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :))
    _________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz pieknie jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana piekna sukieneczka!
    Ale naszyjnik jest MEGA GIGA!!
    Tez ostatnio nabylam sukienke moze nie jest do konca biala ale rowniez ja uwielbiam i bedzie w nastepnym poscie.

    Blyszczysz Slonce Blyszczysz!!!! <3
    Buziaczki:-*****

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie;*! Widze nowe koturenki poszly w ruch:D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudnie! Kochana ta sukienusia jest dla Ciebie stworzona:) Zakładaj ją ile razy chcesz, za każdym razem mnie zachwycisz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie tę sukienke. Jest sliczna:)Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i sukienka świetna i naszyjnik też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moglabys mi dac ten naszyjnik ;) jest cudowny!
    pieknie kochana wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. super @
    sukienka piękna i masz ten boski naszyjnik, na który polowałam

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyglądasz w tej sukience, plus dla Ciebie za buty i torebkę- fajnie się z nią komponują

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna kiecka, może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka, poluję na podobną ;)

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sukienka :D jasne ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest przepiękna, a Ty wyglądasz w niej zjawiskowo!

    co Ty na wspólną obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w sukience ! *.*
    buuczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nono świetnie wyglądasz w tej sukience ! ale ty masz nooogi kochana :):*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz przepięknie!Z chęcią obserwuję :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przepięknie! Z chęcią obserwuję :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Inka sympatyczna z Ciebie dziewczyna i Twoje stylizacje są ok ale błagam Cie !! jak już prowadzisz tego bloga to postaraj się pisać zgodnie z zasadami poprawnej polszczyzny.Robisz straszne błędy . P.S poprawna forma to tę sukienkę anie tą sukienkę , reszty nawet nie będe wytykać bo wstyd!!

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały boho style na lato!!!! super naszyjnik!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  23. piekna sukienka! ten wzorek dodaje jej smaczku!

    OdpowiedzUsuń