Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

środa, 18 września 2013

Jesienne Nowości


Hejka Kochani

Dawno nie było tutaj nowości , ale to dlatego, że opuściła mnie zakupowa wena. Ciągle nie mogę się pogodzić z końcem lata i nadejściem jesieni. Do końca sierpniowych dni miałam nadzieję na słoneczny wrzesień, niestety pogoda wcale nas nie rozpieszcza. Pociesza mnie jedynie fakt, iż dużo trendów z poprzednich kolekcji będzie nadal modnych- np. moro, kwiaty,bordo i przede wszystkim nieśmiertelna panterka!!!
---------------------------------------------------------------------------całuję gorąco :*

                             River Island (allegro)
 -allegro
                        
  
stradivarius
                          
                               RIVER ISLAND
                          
                                                   MOHITO
                                  STRADIVARIUS
                               ALLEGRO
                             
 
NN          
     MOHITO
                             
  NN
    H&M
                           NN
              MOHITO
                            

28 komentarzy:

  1. Buty są świetne,zresztą wszystko mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości! Wszystko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała koszula <3
    Też nie mogę pogodzić się z końcem lata ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko w moim guście! buty najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taka sama koszule z mohito ;d z tym że ze złotymi pagonami ;d kurtka z river CUDOWNA!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne rzeczy
    śliczna sukienka w panterkę i ostatnie botki !
    mam te spodnie w kwiaty z H&M :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłabym botki, kurtkę River, sweterek, a spodnie w kratkę juz mam -)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez jakos nie mam weny do zakupow...;( chcialabym zakupic jakies fajne botki ale nic mi nie wpada do dlowy poki co:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie buciki! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest boskie! Buty perełki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko śliczne, chyba się wybiorę do mohito ;) Ta kurtka wygląda na bardzo ciepłą ;)

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ta kurtka jest taka... inna. Super! Mając ją pewnie marzy się o chłodniejszych dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka w panterke wymiata :-D też taka chce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana mnie szczerze powiedziawszy też wena opuściła wraz z promykami słońca. Stale mi zimno!! Poza tym stale się zastanawiam nad zmianą fryzury i nie mogę się ogarnąć:(
    Masz genialne nowości! Zakochałam się w spodniach w kratę. mam prośbę podesłałabyś mi linkę do aukcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę- oto link :)
      http://allegro.pl/stylowe-spodnie-w-kratke-krate-blue-red-jesien-s-i3546120825.html

      Usuń
    2. Dziękuję*** A i zapomniałam Tobie napisać. Zakochałam się w tym serum:) Buzię mam mega gładką, nadaje się pod makeup i mam wrażenie że wogóle lepiej mi się puder na buzi trzyma:)

      Usuń
  15. cudowne nówki ! co prawda bronie się przed jesienią jak tylko mogę hehe ale cóż czas już porzucić marzenia o powrocie lata :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje udanego polowania <3
    Świetne sa te rzeczy,a zwłaszcza zauroczyły mnie sweterki <3
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy :) Wpadły w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysl o tym ze wraz ze zmiana pogody mozna zmienic garderobe.
    Super nowosci czekam na nowe posty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości ! Najbardziej podoba mi się panterkowa sukienka i botki :-)
    Pozdrawiam :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń