Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

niedziela, 3 listopada 2013

Beże i brązy

Dzisiaj udało mi się złapać promienie słońca jednego z ostatnich , cieplejszych jesiennych dni :) 
A jak słoneczko to i na zdjęcia naszła ochota :) Dzisiaj przybywam do Was z prostym, wygodnym 
zestawem, utrzymanym w ciepłej tonacji barw- beżach i brązach. Spodenki- mój najnowszy łup z sh, 
wczędzie takich szukałam, a tu proszę! wisiały sobie samotnie na wieszaczku z zawrotną ceną 8 zł :) Grzechem byłoby
 ich nie wziąć!!! Jeszcze parę innych skarbów znalazłam, już do zobaczenia w następnym poście:)
                                       - Kochani życzę Wam udanego tygodnia, całuję gorąco -INka :***


marynarka, bluzka, kapelusz-reserved
spodenki-sh
buty-mohito
torebka-atmosphere
zegarek-asos




44 komentarze:

  1. piękna!! cudny set!!i cudna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez lapalam ostatnie słońce:) a teraz trzeba zaopatzreć sie w dobre herbaty i dobre książki, żeby jakoś przetrwać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodenki! Cała stylizacja bardzo fajna :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, ale nie było ci zimno? :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne te spodenki. Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wyglądasz rewelacyjnie-pięknie. Zestaw jak dla mnie perfekcyjny/cudowna marynarka,buty, a w kapeluszu wyglądasz cudownie:)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://magdulablack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawienie kolorystyczne :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosko wyglądasz w tym jesiennym zestawie!:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna dziewczyna:>> kapelusz the best:>>

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zestaw, genialna kolorystyka!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw pod wzgledem kolorystycznym ale także połaczenie spodenek i marynarki wypadło super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bosko kochana! Uwielbiam taka tonacje, idealna na jesień, a spodenki są boskie, aż trudno uwierzyć, ze z sh i to za taką cenę! To się nazywa mieć szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne spodenki! Tak mi się skojarzył styl safari! Prześliczna jesteś!!! Cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny zestawik ! Uwielbiam takie ciepłe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow Pięknie ! genialne szorciki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowicie wyglądasz w tych kolorach! cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje ulubione kolorki,butki masz cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz :) ciekawe spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love ur blog! would you like to follow each other?
    following you now

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  20. nothing is hotter then a great pair of legs in pantyhose.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna stylizacja ! Spodenki i kapelusz rewelacja :)
    Pięknie :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna! i udało Ci się wyhaczyć takie super spodenki:)) Super

    OdpowiedzUsuń
  23. mam takie same spodenki :) jak zawsze wyglądasz stylowo i elegancko

    OdpowiedzUsuń
  24. Juz Ci to kiedyś napisałam, że jesteś stworzona do noszenia kapeluszy,
    Swietny set.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello dear,
    nice blog and great post! If you want, we can follow each other. Let me know, follow me and I will follow you back! :)

    My blog is here http://lucieglam.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie ci w tym kapeluszu! Świetny look, chociaż ja wole Cie bardziej w żywych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaaaaaaaa nie jest Ci zimno w nóżki????
    cudnie wyglądasz :) uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale mega buty :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne polaczenie, uwielbiam Cię w tych kapelusikach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Such a lovely look!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kapelusz i szorty <3
    bardzo fajny blog
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo mi się spodobało takie połączenie ;))
    pozdrawiam ;*
    zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę przyznać, że wyglądasz ślicznie :) Zestaw jest naprawdę świetny :) Bardzo mi się podoba i chętnie założyłbym podobny :) Pozdrawiam i w wolnej chwili i zapraszam na mojego bloga oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz:) Zestaw prześliczny:) Sama chętnie założyłabym podobny:) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, szorty to jest to co też polubiłam tej jesieni ( chyba nosze je częściej niż w lecie ;) ) Ty wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawie ! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne spodenki śliczna stylizacja

    OdpowiedzUsuń