Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

niedziela, 21 września 2014

Jesienne nowości




         Jesień zawitała do nas na dobre, jednak ja już myślałam o niej z wyprzedzeniem. Jeszcze na
sierpniowych wyprzedażach udało mi się kupić cieplejsze ubrania po okazyjnej cenie.  Nie udało mi
się skompletować całej garderoby, jednak mam nadzieję że niebawem wszystko zawita do mojej
szafy.
         Ta biała sukienka MOHITO  przyjechała do mnie aż z Gliwic - dzięki mojej ukochanej blogerce
 - http://doriselectra.blogspot.com/ uwielbiam Cię <3
 
Panterki nie może zabraknąć w mojej szafie- ta sukienka spełnia moje wymogi w 100% -MOHITO
                            Takiej kurtki w stylu boho szukałam parę lat, tę znalazłam w           
                             angielskim sklepie http://www.missguided.co.uk/
                                          
%BERSHKA
buty-allegro, kapelusz karmelowy-stradivarius, bordowy- reserved
%ZARA
 %ZARA
%RIVER ISLAND

czarne szpilki-nn, różowe MOHITO, Czapka- RIVER ISLAND
RIVER ISLAND
STRADIVARIUS, TOP SECRET
Od lewej: BERSHKA, ZARA, ZARA

W kompletowaniu jesiennej garderoby pomogły mi ciuchlandy, po jednorazowym szperaniu wynalazłam takie cudeńka:




30 komentarzy:

  1. o matko ta sukieneczka z ciucha w drobną kratkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy kupiłaś:) Mnie dopiero czekają jesienne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy kupiłaś:) Mnie dopiero czekają jesienne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka boho to cudo aż kusi mnie aby mieć w swojej szafie taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boniu ile pieknych nowości ! KOchana powiedz mi lub podaj linka do sprzedawcy na allegro bo szukam takich długich kozaczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za link kochana, co do sukienki to kupiłam go w zwykłym chińskim sklepie :)

      Usuń
    2. Dziękuje za link do bucików :) a co do sukienki to kupiłam ją w chińskim sklepie u mnie w mieście

      Usuń
  6. Oj ukradłabym CI tutaj co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super rzeczy, ramoneska jest fantastyczna.

    http://velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku ile nowosci zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne nowości kurtka mi się bardzo podoba - mega;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ciuchy,kochana podeślij mi link do butów na allegro-będę wdzięczna-całuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zazdroszczę Ci tej pięknej kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale nowości!!! :) Najbardziej podobają mi się rzeczy w stylu boho czyli kurtka z frędzlami, kapelutki, biała sukienusia i kozaki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest piękne, a najbardziej podobają mi się brązowe kozaki z długą cholewą . Doczytałam, że kopiłaś na allegro . Mogłabym poprosić o link jeśli oczywiście się zgodzisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super. To się obkupiłaś. Myślałam, że robisz zdjęcia u mnie w domu, też mam taką ściankę z cegiełki i panele na korytarzu. hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  15. plecak kocham kocham kocham m

    OdpowiedzUsuń
  16. super nowości każda rzecz mi sie podoba szczególnie biała sukienka z mohito no i kapelusze

    OdpowiedzUsuń
  17. http://allegro.pl/michael-kors-astor-torebka-skora-brazowa-i4602095324.html tego korsa kocham m

    OdpowiedzUsuń
  18. Purchasing very beautiful. The dresses are fantastic, I wait your new post!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. urzekły mnie kapelusze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne nowości! Jeeezu ta kurta z frendzlami ♥ Maaaagia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy! sukienki z ciucholandu bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne ciuszki, jestem pod wrażeniem kolekcji! :) Zwłaszcza te kapelusze!! <3

    OdpowiedzUsuń