Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

niedziela, 19 sierpnia 2012

a la skóra węża

hejka
Jak Wam mija niedziela??? bo mi bardzo leniwie. W końcu wyjrzało słoneczko i mam jeszcze możliwość pokazać Wam moje letnie outfity.  Podstawą stroju jest sukienka w wężowe printy , które królują na wybiegach już od kilku lat. Dodatki, które do niej wybrałam są w kolorze złota i czerni. Całość dopełniłam ustami w kolorze soczystej czerwieni.
Nie wiem czy wiecie, ale kobiety od wieków barwiły usta na czerwono, by zwiększyć swoją atrakcyjność . Pasują blondynkom, brunetkom, rudowłosym, do jasnej, śniadej i mocno opalonej cery. Makijaż, w którym pojawiają się czerwone usta stał się kultowy, i wciąż jest niezwykle modny. A więc Czerwone pomadki i błyszczyki powinny znaleźć się w tym sezonie w torebkach wszystkich kobiet!
sukienka- h&m
torebka, bransoletki- atmosphere
zegarek- asos
okulary- mohito




27 komentarzy:

  1. Promieniejesz, pogoda Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna góra tej sukienki!
    i Twój makijaż :)
    ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa sukienka. masz piekny odcien opalenizny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest interesująca. masz przepiękny kolor włosów, ile ja bym za taki dała... obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku dziękuję za miły kom. dot. moich włosków :))) Właśnie dzisiaj się zastanawiałam czy ich nie pofarbować ale teraz już nie chcę :))

      Usuń
  5. Great Outfit! I love the dress

    Love storm

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale wygladasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Seksapil aż kipi !!!!! Co za kobieta !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka cudownie na Tobie leży!! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, super sukienka i Ty świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. such an amazing outfit :) so feminine and chic and I love the snake-print dress on you, beauty!
    in btw I think your have a really nice blog, dear. keep up the amazing work and feel free to check out the latest post on my fashionblog as well, if you like :))

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. You look really very lovely, darling!
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Widzę u Ciebie także skóra węża! ;) Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam wężowe printy :))) oj szybko mi się nie znudzą :))

      Usuń
  13. jej, jakie cudne...;)

    Obserwuję

    http://martynaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje bardzo :)
    nie przejmuję się w ogóle,bo wiedziałam,że taka będzie reakcja,to bardzo niszowy portal..zrobiłam to raczej dla osiągnięcia większej ilości widzow niż dla poddania się ocenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowalam Cie do nagrody Versatile Blogger Award.
    http://sofiasmum.blogspot.de/2012/08/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  17. Tutaj tez mega!!! Pięknie Ci w tym uczesaniu i okularach. Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  18. wężowa skórka jest świetna. bardzo modna w nadchodzącym sezonie, chociaż w Twoim wydanie chyba za bardzo letnia jak na jesień i zimę :) z przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych i liczę na to samo. pozdrawiam! :)

    www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń