Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

wtorek, 28 sierpnia 2012

black&white

Witam Was
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam duet black&white, który jest klasyczny i ponadczasowy. Kombinacje czerni i bieli zdecydowanie nie wyjdą z mody. Białe koszule są zdecydowanie jednymi z moich ulubionych, ponieważ zależnie od doboru dodatków nadają się na każdą okazję .
Moja dzisiejsza koszula podbiła moje serce niepowtarzalnym krojem a'la piraci z karaibów- od razu wiedziałam że zestawie ją z czarnymi leginsami  i koturnami. Do tego złote dodatki w kolorze zegarka i kolczyków nadają strojowi elegancji. Czarna torebka z wężowym printem sprawia że zestaw nabiera charakteru, a czerwone usta i paznokcie sprawiają, że outfit jest bardzo kobiecy.
Całość oceńcie sami:)












55 komentarzy:

  1. fajnie;) lubię połączenie bieli i czerni

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz! również uwielbiam połączenie bieli z czernią. zaczynam obserwować Twój blog :)

    zapraszam na mój nowy blog: http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetne fotki :) podoba mi się koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koturny bym Ci ukradła z chęcią!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko mi sie podoba w tym zestawie, a zdjecia tym razem to istny cud:), super

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuper wyglądasz! :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna koszula taka inna!
    slicznie wygladasz...fajny pomysl na sesje
    pozdrawiam E

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja..no i te czerwone usta..super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny plecak i piękne buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. drapieżnie i kobieco jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak super :) Góra wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o mój boże, skąd masz koszulę? jak Ci się kiedyś znudzi, chętnie odkupię. MARZENIE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ta koszula nigdy mi się nie znudzi :)))) Ja ja ubóstwiam !!!

      Usuń
  13. Koszula :O boska! ale już widzę po komentarzu, że jej nie oddasz, a szkoda :D genialne zdjęcia, pierwsze powala :)

    dziękuję za miły komentarz :* Kolczyki robię na co dzień, od dwóch lat zajmuję się handmade'm ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przestajesz zadziwiać !!! Wyglądasz obłędnie , tym razem trochę jak Lady Gaga : )

    OdpowiedzUsuń
  15. heeej dziewczyno Jacka sparrowa :D mogłabys byc modelką naszej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie to sobie wykombinowałaś ;) Ładna ta koszula !

    pozdrawiam ciepło Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Super buciki i bardzo ciekawa koszula ;) a co do jesiennych stylizacji to już jutro pojawi się pierwsza taka przelomowa lato/jesień.
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana to juz za wczasu bierz tabletki, żeby Cie nie dorwała choroba :****

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW !!! Jestem pod wielkim wrażeniem, jesteś MEGA! To od dziś moja ulubiona twoja stylówka. Jest perfekcyjnie, a zdjęcia są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj oj dziękuję bardzo za tak miłe słówka :))) to też zdecydowanie moja ulubiona :***

      Usuń
  20. pomysł na zdjęcia jest świetny, koszula bardzo oryginalna a buty boskie

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham takie połączenia ;)
    ps. usuń kod obrazkowy bo to diabelstwo strasznie utrudnia zycie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. No kochana szalejesz !!! SUPER!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje bardzo ! ;)
    Ładne koturny <3
    Również obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje za obserwacje :)
    Świetny blog również obserwuje^^

    OdpowiedzUsuń
  25. buty są świetne :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. super:) świetna sceneria;D
    bardzo fajne też kolczyki:)
    Pozdrawiam!

    http://ania1991.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. urzekły mnie buty :)
    Zapraszam do mnie - www.ladysmilex.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. również bardzo lubie białe koszule;) a stylizacja jest świetna i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna stlizacja :)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bluzka, bilel zawsze modna, a fason niezwykły:-)blogerka woman's life

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham te buty ! Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za komentarz!
    Podobają mi się twoje buty!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow - efekt bombowy - cudnie wygladasz i swietne zdjecia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Your shoes are so pretty hun :) what do you think of following each other on GFC ? let me know

    Much of love,

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    P.S:JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow...!!!
    Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dziękuje za miłe słowa! Fantastyczne zdjęcia :-) Również z przyjemnością będę obserwować Twoje blogowe poczynania.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny look!!! Najbardziej do mnie przemawiają leginsy z zasuwakiem i te buty <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Skąd ta nieziemska koszula??? Wyglądasz wystrzałowo!

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny zestaw..:) Baaardzo kobiecy i elegancki:) ślicznie wyglądasz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo udany zestaw.
    Najbardziej podobają mi się buty i koszula.
    Obserwuję i zapraszam do sieie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. fajne fotki :) w zesatawie według mnie zbyt dużo się dzieje, ale ...co kto lubi! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudownie wyglądasz, masz przepiękną figurę. :) obserwuję i zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  43. całość robi piorunujące wrażenie:) jak już mówiłam i to nie raz, że lubię klasyczne rozwiązania:)buty śliczne, szkoda, tylko, że nie bardzo wychodzi mi chodzenie;p

    OdpowiedzUsuń