Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

niedziela, 26 października 2014

Jesienny look

W dzisiejszym poście widzicie mój ulubiony jesienny look na cieplejsze jesienne dni. Jest tu wszystko co 
najbardziej lubię- kapelusz, panterka, frędzle i buty za kolano! Zestaw idealny na każdą okazje- zakupy, 
kawa z przyjaciółką, spacer czy randka z ukochanym! Uwielbiam takie uniwersalne outfity, gdyż ciągle 
jestem w biegu i często nie mam czasu przebrać się goniąc z pracy na zakupy a potem na kawę z 
przyjaciółką ;)
 Dzień jest coraz krótszy, dni coraz chłodniejsze-a ja czerpię z jesieni jak najwięcej.  Uwielbiam te długie 
jesienne wieczory z książką w ręku  i kubkiem gorącego kakao Uwielbiam długie jesienne spacery, 
uwielbiam piec ciasta z jesiennymi owocami, a potem pałaszować je ze smakiem z całą rodziną. W tym roku 
nauczyłam się wielu przepisów z wykorzystaniem dyni, a w następnym poście będzie przepis na 
rozgrzewającą zupę dyniową !

Kochani życzę Wam miłego, spokojnego tygodnia!! :***


25 komentarzy:

  1. Do twarzy Ci w tym princie zwierzęcym!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny look super wygladasz w kapeluszu :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Cię, ale kocica ;), a tak serio świetny kapelusz, kurtka i buty, które wspaniale komponuja się na cudownej modelce!!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zestawienie :D jestem jak najbardziej na plus, jeszcze przed zimowe..

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna sukienka!
    Kapelusze sa takie sliczne w tym sezonie, musze sobie sprawic!

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie stylizacje! Wyglądasz świetnie kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajefajny look :) Mega stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze na blogu sporo kapeluszy Uwielbiam♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw ten karmel i panterka no i kapelusz ktore uwielbiam, trafiłaś w mój gust

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana uwielbiam te Twoje kapeluszu, mega stylowo w nich wyglądasz! :)
    Nie wiem od czego zacząć, bo dziś całość mega przypadła mi do gustu, sama na pewno też bym się tak ubrała :)
    Fantastycznie wyglądasz kochana! :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wszystko dobrane ,kolory w stylizacji rewelacyjne:
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przepięknie;) sama bym się tak ubrała;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz!! Cały zestaw szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko bardzo mi się podoba! Piękne buty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapelusz i kurtka - rewelacja, bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromnie mi się podoba ten karmelowo- panterkowy zestaw. W kapeluszu wyglądasz pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na tę zupę dyniową! ;)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)
    www.train-your-progress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała kurtka i kapelusz!

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ach ta kurtka jest fantastyczna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi Inka!!! I'm really in love with your dress and his print! Kisses,
    Eni

    PS: I have a new post at my blog. Do you want to tell me what do you think?

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo ładna kurtka z frędzlami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mega świetny look! <3
    zapraszam do mnie na konkurs ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń