Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Rafa Koralowa :)

Witam Moje kochane!! Dzisiaj chciałam pochwalić się moją najnowszą zdobyczą- największą miłością od pierwszego wejrzenia- a mianowicie sukienką firmy ATMOSPHERE. Jak ją zobaczyłam to od razu wiedziałam że będzie moja!!! Dałabym za nia każde pieniądze!! O takiej marzyłam, o takiej śniłam i w koncu ją zdobyłam!!! A kocham ją najbardziej za kolor i wzory - a mianowicie rafę koralową i pływającymi rybkami :) Jest stwozona idealnie dla mnie :))) Premiere mają również moje buciki w kolorze soczystej pomarańczy, idealnie pasujące do sukienki - ajć!!! Ale jestem szczęśliwa!!! Mam nadzieję że cały zestaw Wam się spodoba :)

88 komentarzy:

  1. ojej ale sliczna!!! a o takich pomarańczowych butkach marze!!!
    Skąd buty i gdzie kupiłaś sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę kupil mi chlopak- oczywiście upatrzyłąm sobie ją na allegro, a buciki od koleżanki ze sklepu :)

      Usuń
  2. przesliczna sukienka
    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. in love with your dress! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinko sukienka jest aaaaaaaaaa! cudna!!!! prześlicznie w niej wyglądasz :)świetne buciki :)
    Ja ciągle szukam swoich rybek :) strasznie podoba mi się ten motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuper ta sukienka! :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow - super jest !!! i te pływające Nemo :):)
    buciki mają śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie w niej wyglądasz kochana !! :)) promieniejesz a buciki marzenieeee <333 :D zapewne gdyby taka sukienka stanęła na mojej drodze to też bym ją kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oooooo!! ta sukienka jest wspaniała!!! powaliła mnie D:

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest śliczna choć myślę że ja wybrałabym inne buty ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że równie dobrze pasowały by czarne buciki, ale dla mnie nafajniej z tymi ta sukienka wyglada :)

      Usuń
  10. bardzo ciekawa sukieneczka :)

    P.S zapraszam na rozdanie
    ________________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje bardzo rowniez obserwuje;* piekna ta sukienka bardzo oryginalny wzor !

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudownie wyglądasz.! oczywiście obserwuje i zapraszam.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka! Do tego te buty, no rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka ;p

    obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz bardzo kobieco!
    też śledzę :)
    buziaki!
    bebissconcept.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna stylizacja!Buty i sukienka mega!
    Jesli chcesz mnie obserwowac to przy obserwowanych kliknij dołącz do tej witryny bo cos sie popsuło

    OdpowiedzUsuń
  17. Na moim blogu po lewej stronie są obserwatorzy i jest przycisk dołącz się do tej witryny kliknij w to a potem kliknij Obserwuj tego bloga.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ta sukienka:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    Obserwujemy?Ja już:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Strasznie podobają mi się sukienki o takim fasonie :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz w tej sukience ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki za odwiedziny i miły komentarz:)
    Sukienka naprawdę jest świetna i świetnie dobrałaś dodatki:)
    Pozdrawiam i również obserwuję:)
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your dress! You look so pretty!!
    :)
    Allison
    afashionfiles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekna sukienka i fajnie ja zestawilas z pomaranczowymi sandalkami. Bardzo mi sie podoba:)
    Dziekuje za mily komentarz i rowniez obserwuje:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna, piękna , piękna !!!! i buciki równie urocze ! całośc zdecydowanie na wielki + !!!

    pozdrawiam cieplo ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :))) ta sukienka jest moim nr. 1 :))

      Usuń
  25. Ale jesteś szczuplutka!
    Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie ci w tyxh kolorach:) zapraszam na nowy post;):*:*

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna sukienka też chcę taką :)
    zapraszam do siebie :)
    http://llamalla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za miłe słowa, zapraszam do siebie częściej.
    Świetnie połączyłaś sukienkę z pomarańczowymi szpilkami. Bardzo mi się podoba.
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. gdybym mogła to zabrałabym Ci i sukienkę i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana gdybym mogło to podkradałąbym ubrania i buciki każdej z WAS!!!

      Usuń
  30. Świetna stylizacja, przepiekna sukienka:) Bede czesto zagladac:) obserwuje równiez i pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  31. wow wow wow zatkalo mnie wygladasz zjawiskowo ale nie wiem czy sie nie powtarzam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem zakochana w tej sukience ! Jak Ci jej zazdroszcze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. słodki boże, ta sukienka jest genialna. dzięki za obserwowane, odwzajemniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wyglądasz...sukienka świetna i te kolory eh ....rewelacja!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow!!! Fantastyczna ta sukienka,jakie piękne kolory.Buty pasują idealnie.Wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Such a pretty tropical print dress ! I really like ur heels too ! Would really appreciate if we follow each other via GFC&Bloglovin or maybe both! Do let me know!
    Keep Smiling:D
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  37. oh wow you look so pretty with this beautiful dress! The pattern is really awesome and I think the shoes goes perfectly with it!! Thumbs up!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna sukienka!Poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się sukienka ;) i te buty <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;) może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz bajecznie! ta sukienka <3 zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  41. swietna ta sukienka;) tez chce taaaaka;)

    OdpowiedzUsuń
  42. sukienka w świetnych kolorach ! :))
    super zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo oryginalna i odważna sukienka. Sama bym sobe takiej nie kupiła, ale na pewno obejrzałabym się za nią na ulicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. rzeczywiście jest piękna :)))
    Dzięki za komenta i oczywiście też daję subka :***

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję Ci bardzo ! :*:) świetna stylizacja i życzę powodzenia w konkursie na Modnej !:*:)
    hmm może sama wezmę udział..
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie wyglądasz w tej sukience rewelacyjnie;))):*

    OdpowiedzUsuń
  47. sukienka jest swietna! i jak podejrzewam nie byla zbyt droga, uwielbiam takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro kosztowała 171 zł z przesylką- ja kupiłam za 21 euro :)

      Usuń
  48. Jaka śliczna,pasuje ci ;D także obserwuję ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna sukienka! wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaka cudna sukienka! Gdybym tylko taką gdzieś mogła kupić to od razu bym kupiłą:) Mam nadzieję, że kiedyś mi wpadnie w oko- cudowna:)

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam Cię na swoje pierwsze rozdanie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja również dodałam Cię już do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. faktycznie, sukienka jakby była szyta dla ciebie :) / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczna sukieneczka:) jak dla mnie fajnie, elegancko i letnio. super!!
    + również obserwuję:):)

    OdpowiedzUsuń
  54. cudnie - swietny wzór sukienki a krój idealny dla ciebie ;)

    pozdrawiam , kama ;)
    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. super blog! obserwuje i pozdrawiam! sliczna stylizacja :) trzymaj tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  56. LOVELY SKIRT, REALLY LIKE IT

    wanna follow each other? :)

    http://vivalavida-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. beautiful dress!!love pics!!!i'm following your blog!!!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowna sukienka i buty *.* ŚLICZNIE w niej wyglądasz!


    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. omg,ale świetna jest ta sukienka, oddaj! :D
    dawno żadna mi się tak nie podobała, kocham niezwykle printy.

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  60. piękna sukienka i ten cudowny print

    OdpowiedzUsuń
  61. Super :) Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) sukienka i butki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wgladasz cudownie - i sukienka i buty genialne. Pozdrawiam i zapraszam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej masz moze jeszcze ta sukienke w rybki moze chciała bys sprzedac prosze o odp na privativ TULIPANEK25@GMAIL.COM POZD.

    OdpowiedzUsuń