Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

wtorek, 26 czerwca 2012

SESJA



Hejka
Dzisiaj dalszy ciąg sesji ze mną w roli głównej :) Ostatnio gustuje w długich sukienkach, według mnie są takie kobiece!!! Jeszcze bardziej niż obcisłe mini :) Można je założyć niemal na każde okazje- zależy od doboru dodatków. A do tej sukienki mam szczególny sentyment- jest moja pierwszą o takiej długości i ma taki cudowny zestaw kolorystyczny !!!
Mam nadzieję że sesja Wam się spodoba!!


















28 komentarzy:

  1. jednym slowem PRZEPIEKNA, cudownie Ci w tej sukience

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
  3. you look so beautiful! Love that amazing dress! :)
    kisses.

    OdpowiedzUsuń
  4. podobaja mi sie foty, ale moze jeszcze fajniej by wygladalo na czarno bialo :)


    zapraszam do siebie rowniez na www.fancyicon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie pomyślałam o takich zdięciach!!! Napewno wezmę to pod uwagę :))

      Usuń
  5. Ta sukienka jakoś mi dziś nie leży - ale Ty mi "leżysz" i to bardzo , zazdroszczę figury !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne dodatki, ja rowniez uwielbiam maxi szczegolnie latem, daja tyle swobody !

    OdpowiedzUsuń
  7. oj oj oj jaka sesyjka:D pięknie ci w takich sukieneczkach kochana:* zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł na zdjęcia ;)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam jescze dużo fajnych pomysłów do zrealizowania w następnych postach :)))

      Usuń
  9. świetna sukienka;) bosko w niej wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka faktycznie bardzo kobieca:):) Pozdrawiam ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódnica. Bardzo elegancko! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna suknia i śliczne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjęcia! :) obserwuję i zapraszam do mnie: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietna sesja, a co do sukienki bardzo mi sie podoba. Ma ciekawy print i kolory. Tez lubie maxi, sa baaardzo kobiece.
    Pozdrowienia:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałaś świetne miejsce do robienia zdjęć! Cała stylizacja dzięki temu sprawia wrażenie zwiewnej, naturalnej. Najbardziej podobają mi się kolczyki. Zapraszam do mnie, może znajdziesz coś co Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka i cudowne zdjęcia, ja ostatnio mam bzika na punkcie takich modeli bez ramion. Wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń