Inka some one like you

Inka some one like you

Etykiety

środa, 6 czerwca 2012

zabawa

Zostałąm zaproszona przez Ketmie http://ketmia.blogspot.com/ do zabawy:

ZASADY ZABAWY:
- NALEŻY NAPISAĆ OD KOGO DOSTAŁO SIĘ WYRÓŻNIENIE- UMIEŚCIĆ BANEREK
 -NAPISAĆ 7 RZECZY O SOBIE
 -PODAROWAĆ WYRÓZNIENIE 10 BLOGOM

 - Jestem mamą dwóch uroczych dziewczynek Oliwki(7lat)i Amelki (6lat)

- Pracuję od ponad 4 lat w dużej Korporacji Prawno-Finansowej

- Jestem studentką pierwszego roku politologii ze specjalizacją administracji, przede wszystkim uczę się dla samej siebie -

-Jestem wielką pożeraczką książek, więcej wydaje na nie niż na ubrania - nigdy nie szkoda mi na nie pieniędzy

 - uwielbiam kupować ubrania- najwięcej mam sukienek, oraz jestem od 6 lat kolekcjonerką kolczyków- mam ich niezliczona ilość,  i pochodzą z różnych stron świata:)

 - ostatnio zaczęłam odwiedzać ciuchlandy- przynajmniej raz na dwa tygodnie -odkryłam, że można tam znaleść prawdziwe skarby

 - ciągle gonie za marzeniami, uwarzam że wystarczy czegoś bardzo pragnąć a to się spełni i tak właśnie spełniam moje marzenia, jedno po drugim !!!

DO ZABAWY ZAPRASZAM DZIEWCZYNY Z BLOGÓW:
- Marzenę Bartosz
-mlodamamawswieciemody
-ania-k
-Kasia
-stylezjia
-wizaz21
-katies
-Anika
ciornaofca
Joanna

:)

9 komentarzy:

  1. Dziekuje za zaproszenie.:-) Nigdy bym nie pomyslala, ze masz dzieci i w dodatku takie duze - wygladasz jak nastolatka!

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjmuje zaproszenie i cos przygotuje:)
    ile Ty masz lat kochana mozesz na pw mi napisac:) nie powiedzialabym ze jestes mama 2 dzieci wygladasz na bardzo mlodo czytajac to doznalam szoku czego to sie mozna o kims dowiedziec w pozytywie oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mam 25 :)))) heheh więc taka stara jeszcze nie jestem :)

      Usuń
  3. ojejjj dziękuje kochana na wyróżnienie :)
    fajnie jest dowiedziec sie o Tobie paru rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna jest ta zabawa
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze jak fajnie wiedzieć że nie tylko ja jestem szaloną mamusią prowadzącą bloga , mamy wiele wspólnego - zapraszam do siebie :) Masz ochotę obserwować?

    OdpowiedzUsuń